Index
Panorama
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismReprezentanta Bruxelles Vineri, 24 Noiembrie 2017
Sediul Consiliului judetean Cluj
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismJurnalul Judetului ClujFormulareContact
Opera

Prima pagina > Comunicate > Preluare documente intocmire CI Apahida

Preluare documente intocmire CI Apahida


CONSILIUL JUDETEAN CLUJ


Informare de presa
Ref. Preluarea documentelor pentru intocmirea cartilor de identitate la Apahida



     O echipa de functionari ai Directiei Judetene de Evidenta a Persoanelor Cluj, institutie aflata sub autoritatea Consiliului Judetean, se va deplasa cu statia mobila marti, 14 noiembrie 2017, incepand cu ora 09.30, in localitatea Apahida, in vederea preluarii documentelor pentru intocmirea cartilor de identitate.
     In acest context, cetatenii de pe raza comunei care au cartile de identitate expirate sau care urmeaza sa expire in urmatoarele 180 de zile, tinerii care implinesc varsta de 14 ani,  persoanele aflate in alte situatii care impun eliberarea unui act nou de identitate precum si cei care solicita viza de resedinta sunt invitati sa se prezinte cu toate documentele necesare eliberarii cartii de identitate la sediul Primariei Comunei Apahida.
     „A venit randul locuitorilor comunei Apahida sa isi rezolve problema actelor de identitate comod, rapid si fara costurile de timp si bani pe care le-ar fi presupus deplasarea la Cluj. Sper ca un numar cat mai mare dintre acestia sa profite de oportunitatea oferita” a declarat domnul Alin Tise, Presedintele Consiliului Judetean Cluj.
     Pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor ce se impun in aceasta etapa, premergatoare intocmirii cartii de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor si documentelor necesare, functionarii Directiei Judetene de Evidenta a Persoanelor beneficiaza de sprijinul angajatilor din cadrul primariei Apahida precum si de colaborarea organelor de politie locale.


Biroul de presa
13 noiembrie 2017