Ghidul pacientului COVID-19
Începând cu data de 27 mai 2020 avizele eliberate de D.A.D.P.P. se vor ridica, din nou, de la sediul din strada Al. Vaida Voevod, nr. 55
Registratura Consiliului Judeţean Cluj revine, începând cu data de 27 mai 2020, la programul
7.30 - 16.30
Luni, Marţi, Joi,Vineri: Miercuri: 7.30-18.30
Tel. +40 372 64.00.00; Fax +40 372 64.00.70;
E-mail: infopublic@cjcluj.ro
Conturi CJC
În vederea reducerii riscului de infectare cu noul coronavirus – SARS-CoV-2 sau cu alte infecţii respiratorii, încurajăm toate persoanele fizice şi juridice să transmită documentaţia/petiţia/cererea adresată Consiliului Judeţean Cluj în format electronic prin e-mail, pe adresa infopublic@cjcluj.ro, sau prin fax, la numărul 0372-640070, şi să evite, pe cât posibil, deplasarea la sediul Consiliului Judeţean Cluj pentru a depune documente în original, dacă acest lucru nu este imperios necesar!
Pentru documentaţiile de Urbanism şi avizări D.A.D.P.P. vă rugăm ataşaţi CD/STICK cu documentaţia SCANATĂ
Alte documente ulterioare aferente acestor documentaţii se transmit pe e-mail:
* Urbanism urbanism@cjcluj.ro
* Avizări D.A.D.P.P. office.dadpp@cjcluj.ro şi liviu.hincu@cjcluj.ro
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.
* Urbanism urbanism@cjcluj.ro
* Avizări D.A.D.P.P. office.dadpp@cjcluj.ro şi liviu.hincu@cjcluj.ro
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.

- Anunt convocare CTATU, Vineri 29.01.2020, ora 09.00
- Ședință ordinară a Consiliului Județean Cluj - joi, 28.01.2021, ora 13.00
- Anunt convocare CTATU, Joi 21 Ianuarie 2021, ora 9.00
Programele prioritare ale Consiliului Județean Cluj
Reabilitarea si modernizarea drumurilor judetene
Restaurarea, conservarea și punerea în valoare a Ansamblului Monument Istoric Castel Banffy, Bonțida
Dezvoltarea și extinderea parcurilor industriale TETAROM
Modernizarea şi extinderea Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj
Extinderea reţelei de alimentare cu apă şi canalizare
Edificarea Spitalului Pediatric Monobloc

- Raport lunar privind lucrările și cheltuielile la nivelul Consiliului Județean Cluj aferent lunii OCTOMBRIE
- Harta digitală a județului Cluj
- Manifestări culturale, piețe și târguri
- Cetăţeni de Onoare ai judeţului Cluj - “Clujean de onoare”
- Linkuri utile
- Regulamentul (UE) 2016/679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Hotărârile Consiliului Județean Cluj
- Hotărârea nr. 1 - 15 ianuarie 2021 pentru stabil...
- Hotărârea nr. 241 - 31 decembrie 2020 pentru mod...
- Hotărârea nr. 240 - 31 decembrie 2020 privind co...
- Hotărârea nr. 239 - 22 decembrie 2020 privind ap...