Asistență în generarea certificatului COVID
CONSILIUL JUDEȚEAN CLUJ
Asistență în generarea certificatului COVID Biblioteca Județeană „Octavian Goga” Cluj, instituție de cultură aflată în subordinea Consiliului Județean Cluj, vine în sprijinul tuturor persoanelor interesate să genereze și să descarce certificatul COVID, pe suport electronic sau imprimat.
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Este o inițiativă excelentă, pentru care îi felicit pe colegii noștrii de la Biblioteca Județeană. Este nevoie acum, mai mult decât oricând, să venim în sprijinul acelor persoane care nu se descurcă singure. Descărcându-le sau listându-le certificatul verde le vom oferi acestor persoane șansa de a avea o mai mare libertate de mișcare și de a își rezolva diversele probleme cu care se confruntă”.
Asistența se oferă la sediul central al bibliotecii, Calea Dorobanților nr. 104, Sala de referințe și presă, parter vest, de luni până vineri între orele 8:00 și 20:00, precum și la filialele de cartier: Filiala „Traian Brad” – str. Izlazului nr. 18, Filiala Zorilor – str. Observatorului nr. 1 și Filiala Grigorescu – str. Donath nr. 138.
În acest sens, doritorii trebuie să cunoască datele din actul de identitate și, după caz:
– luna când a fost efectuată oricare dintre dozele de vaccin, denumirea vaccinului administrat, județul în care s-a efectuat vaccinarea; sau
– data efectuării testului al cărui rezultat este negativ la testul pentru SARS-CoV-2, județul în care s-a efectuat testarea; sau
– luna efectuării primului test al cărui rezultat este pozitiv la testul pentru SARS-CoV-2, județul în care s-a efectuat testarea.
Biroul de presă
27 octombrie 2021