ALOPEDI, serviciul gratuit de call-center pentru urgenţe pediatrice, din ce în ce mai solicitat

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

Informare de presă
ALOPEDI, serviciul gratuit de call-center pentru urgenţe pediatrice, din ce în ce mai solicitat

 

     Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Alin Tişe, împreună cu reprezentanţii Spitalului de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca ce gestionează serviciul de call-center ALOPEDI – 0364917, au realizat o analiză a activităţii derulate în primele nouă luni ale anului 2019 prin intermediul acestui proiect dedicat sfaturilor medicale pediatrice.
     Astfel, pe parcursul perioadei analizate au fost preluate peste 8.500 de apeluri, numărul părinţilor care sunt ajutaţi cu sfaturi pentru îngrijirea copiilor la domiciliu fiind în continuă creştere. Din totalul acestora, 65,66 % au apelat serviciul de sfat medical cu probleme ce nu au impus consultul medical şi pentru care medicii au explicat părinţilor cum pot îngriji copiii la domiciliu, cu beneficiile de rigoare.
     De asemenea, în cazul a cca. 1.000 de copii a fost recomandat consultul medical imediat, părinţii fiind îndrumaţi spre cel mai apropiat centru medical, potrivit problemei pentru care a fost apelat ALOPEDI 0364917. Totodată, un număr de trei apeluri din totalul celor preluate pe parcursul primelor 9 luni ale acestui an au fost finalizate prin intervenţia echipajelor Serviciului de Ambulanţă.
     Întrucât ALOPEDI 0364917 este serviciul de telemedicină ce are ca obiectiv îndrumarea copilului bolnav spre centrul medical potrivit problemei acestuia iar Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii doreşte să îmbunătăţească serviciile medicale pe care le oferă micilor pacienţi, unitatea medicală îşi propune retehnologizarea acestui serviciu, în perioada următoare, cu sprijinul comunităţii locale.

 

Biroul de presă
2 octombrie 2019

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW