Selecție administratori la TETAROM S.A.

Consiliul Județean Cluj organizează, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 111/2016 și H.G. nr.722/2016, procedura de selecție pentru ocuparea unui post de Administrator în cadrul societății TETAROM S.A.:

–    1 post cu vechime în muncă de minim 3 ani și experiență în administrarea sau managementul unor societăți inclusiv societăți din sectorul privat;

Consiliul Județean Cluj  a decis ca procesul de  selecție să fie efectuat de către un expert independent specializat în recrutarea resurselor umane care va consilia comisia de selecție stabilită în cadrul Consiliului Județean Cluj și va efectua evaluarea dosarelor și selecția inițială a candidaților.

Consiliul Județean Cluj a ales ca expert independent compania Pluri Consultants România S.R.L.

Procedura se va desfășura la sediul Consiliului Județean Cluj, din Calea Dorobanților, nr. 106, Cluj-Napoca, în perioada aprilie-iunie 2024.

Documente concurs

ANUNȚ TETAROM SA
Descarcă
ETAPELE PROCESULUI DE SELECȚIE APRILIE 2024
Descarcă
FORMULARE PROCES RECRUTARE ȘI SELECȚIE NOI
Descarcă
FORMULARE PROCES RECRUTARE ȘI SELECȚIE NOI.PDF
Descarcă
PROFIL CA ȘI A CANDIDAȚILOR TETAROM
Descarcă
SCRISOARE AȘTEPTĂRI TETAROM SA
Descarcă

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW