Creşte numărul clienţilor Companiei de Apă Someş S.A. care plătesc facturile online

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

Informare de presă
Creşte numărul clienţilor Companiei de Apă Someş S.A. care plătesc facturile online

 

     În contextul pandemiei de COVID-19 şi al măsurilor de distanţare socială impuse, Consiliul Judeţean Cluj şi Compania de Apă „Someş” reiterează apelul adresat clienţilor operatorului regional de a apela la mijloacele electronice de plată puse la dispozţe şi de a evita, în acest fel, deplasarea fizică la casieriile companiei.
     Reamintim, în acest context, faptul că, începând cu luna decembrie 2019, Compania de Apă Someş S.A. a venit în sprijinul clienţilor prin implementarea aplicaţiei web – MyCAS, care permite inclusiv plata online a facturilor emise pentru serviciile de alimentare cu apă şi de canalizare, spre deosebire de modulul anterior care permitea doar vizualizarea.
     Aplicaţia este parte integrantă a site-ului operatorului – www.casomes.ro, secţiunea Facturi, MyCAS, fiind disponibilă şi o aplicaţie mobilă cu aceeaşi denumire, care poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
     În principal, în cadrul aplicaţiei este posibilă vizualizarea tuturor facturilor emise pentru unul sau mai multe puncte de consum determinate, plata facturilor în condţi de maximă siguranţă, descărcarea facturilor, respectiv transmiterea de sesizări.
     De la momentul dării în folosinţă aplicaţia a primit un feedback pozitiv din partea clienţilor, dovadă fiind şi faptul că, până în acest moment, circa 25% din clienţii Companiei de Apă şi-au creat conturi şi au efectuat plăţi prin intermediul ei, numărul fiind în continuă creştere.

 

Biroul de presă
2 iulie 2020

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW