Creştere cu aproximativ 50% a vânzărilor de încălţăminte Clujana

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

Informare de presă
Ref.: Creştere semnificativă, cu aproximativ 50%, a vânzărilor de încălţăminte Clujana

                Recenta inaugurare a magazinului Clujana din Piaţa Mihai-Viteazu, precum şi deschiderea magazinului online, au însemnat pentru renumita fabrică de încălţăminte clujeană o creştere a vânzărilor cu aproximativ 50%.
              „Cele două decizii, de deschidere a unui magazin în zona centrală a Clujului şi, respectiv, de vânzare a produselor Clujana şi în mediul online s-au dovedit a fi extrem de inspirate. Credem, în continuare, în potenţialul societăţii Clujana, convinşi fiind că această marcă de tradţe a Clujului poate redeveni un etalon al eleganţei şi durabilităţii”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Alin Tişe. 
               În contextul apropierii sezonului rece, categoriile de produse cel mai bine vândute în acest moment sunt ghetele de bărbaţi şi botinele pentru femei. Deşi, momentan, magazinele din Pieţele Mihai Viteazu şi 1 Mai înregistrează un volum de vânzare uşor mai ridicat comparativ cu magazinul online, site-ul http://clujanacluj.com/shop/ are o vizibilitate în continuă creştere, fiind accesat atât din Europa cât şi din Statele Unite ale Americii şi chiar din India.
               În ceea ce priveşte piaţa românească, din cele aproximativ 4.000 de persoane care au accesat site-ul până în prezent, circa jumătate sunt din judeţul Cluj iar restul din Bucureşti (1094 de vizitatori), Iaşi (260), Timişoara (235) sau Braşov (123), semn că brandul Clujana nu a fost uitat de români, el bucurându-se  în continuare de încrederea acestora.
               Pentru a ajunge la aceste rezultate, societatea la care Consiliul Judeţean Cluj este acţionar majoritar a derulat o serie de campanii de marketing, atât în mediul online cât şi în mass-media, al căror scop a fost acela de prezentare a ofertei, extrem de variate. În paralel, din dorinţa diversificării portofoliului de produse, Clujana a introdus în magazinele proprii, inclusiv în cel online, noi modele de încălţăminte.

 

   Biroul de presă
  20 noiembrie 2018

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW