O nouă modalitate de comunicare directă, la distanţă, pusă la dispozţa clienţilor CASSA

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

O nouă modalitate de comunicare directă, la distanţă, pusă la dispozţa clienţilor Companiei de Apă „Someş”

Consiliul Judeţean Cluj şi Compania de Apă „Someş” (CASSA) lansează, începând de luni, 22 martie, Call Center-ul destinat îmbunătăţirii comunicării directe cu utilizatorii operatorului regional de apă. Totodată, acesta va permite un acces mai facil la datele gestionate de companie.

Alin Tişe, preşedintele Consiliului Judeţean Cluj: „Ceea ce ne dorim este ca beneficiarii să poată contacta cât mai uşor Compania de Apă Someş, fără a mai fi nevoie să se deplaseze la sediu. Acesta este motivul pentru care lansăm Call Center-ul dedicat, acelaşi pentru care, recent, am extins şi îmbunătăţit funcţionalităţile platformei online #MyCAS”.  

Într-o primă fază, Call Center-ul va putea fi apelat la numărul unic de telefon 0374-34.00.00 în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi între orele 7:30 şi 16:00 iar vineri între 7:30 şi 13:30. Operatorii centrului vor prelua toate plângerile, petţile, sesizările ori cererile de informaţii privind derularea serviciului public de alimentare cu apă potabilă şi de colectare a apelor uzate.
În afara acestor intervale orare precum şi în timpul weekend-urilor şi al sărbătorilor legale, sesizările care vizează strict disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă şi de canalizare vor putea fi adresate, la fel ca şi până acum, prin intermediul Dispeceratului companiei, apelabil la numerele de telefon 0264-596.302 sau 0264-375.149.
În această primă etapă, serviciile Call Center-ului sunt disponibile pentru utilizatorii de pe raza municipiului Cluj-Napoca şi din zona rurală arondată. În viitor, acestea vor putea fi folosite şi de utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei de Apă „Someş” din judeţele Cluj, Sălaj şi Mureş.

 Biroul de presă
18 martie 2021

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW