Program special de lucru cu publicul la Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

 

Informare de presă
Program special de lucru cu publicul la Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj

 

     Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează în subordinea Consiliului Judeţean, anunţă persoanele cu drept de vot, interesate de obţinerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condţilor necesare desfăşurării optime a procesului electoral pentru alegerea Preşedintelui României, în zilele rămase până în 24 noiembrie a.c. îşi va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:

  • Luni (18.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00

  • Marţi (19.11.2019) – între orele 08.00 – 18.30

  • Miercuri (20.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00

  • Joi (21.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00

  • Vineri (22.11.2019) – între orele 08.00 – 13.30

  • Sâmbătă (23.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00

  • Duminică (24.11.2019) – între orele 07.00 – 19.00 – primiri documente

                                                  – între orele 07.00 – 21.00 – eliberări acte de identitate.

     Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
     Informaţii suplimentare pot fi obţinute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.

 

Biroul de presă
18 noiembrie 2019

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW