CONSILIUL JUDEȚEAN CLUJ

 „BLACK FRIDAY” administrativ la Consiliul Județean Cluj!

Cetățenii pot obține acte online în maxim 24 ore

 Consiliul Județean Cluj, o administrație fără hârtii!

 Consiliul Județean Cluj se adaptează trendului perioadei de reduceri și reduce timpii de emitere a documentelor depuse online.

Drept urmare, toate solicitările depuse în intervalul 13.11.2023 – 17.11.2023 (ora 12:00), către Consiliul Județean Cluj, prin intermediul platformei Ghișeul Unic (https://public.cluj.archi), vor fi emise în termen de maxim 24 de ore de la depunere.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Continuăm digitalizarea la Consiliul Județean. Facem pași importanți în fiecare zi pentru a putea oferi clujenilor servicii administrative performante și pentru a atinge dezideratul propus: o administrație fără hârtii!

Prin intermediul platformei pot fi obținute următoarele tipuri de acte:

–           Certificate de Urbanism
–           Autorizație de Construire
–           Certificate de Atestare
–           Certificate de Edificare
–           Drept de Preempțiune
–           Începere lucrări
–           Finalizare lucrări

Documentele emise au valabilitate juridică, semnătura electronică integrată, plata făcându-se online.

Biroul de presă
10 noiembrie 2023

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW