Declarare castigatori contract depozite neconforme deseuri urbane

Consiliul Judeţean Cluj a finalizat procedura de evaluare a ofertelor  în cadrul contractului de achiziţie publică având ca obiect proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii: “Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane din judeţul Cluj”,  pentru lotul 1 – Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane din Pata Rât, Huedin, Turda, Gherla precum şi pentru lotul 2 – Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane Dej, Câmpia Turzii.
      Astfel, pentru cele două loturi, au depus oferte următorii operatori economici:
1. Lot 1, Asocierea BILFINGER BANGHESELLSCHAFT mbH – INSTITUTUL DE  STUDII ŞI  PROIECTĂRI ENERGETICE,  preţ fără TVA 40.489.935,42 lei
2. Lot 1, Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA – BECSA SA, preţ fără TVA 38.877.795,32 lei
3. Lot 1,  Asocierea  S.C. HIDROCONSTRUCŢIA SA – SC ARGIF  PROIECT  SRL, preţ fără TVA 42.014.861,12 lei
4. Lot 1,  Asocierea S.C. GEIGER TRANSILVANIA SRL – WILHELM GEIGER GmbH & CO.KG-COPLAN–CONSULTANŢI–ARHITECŢI–INGINERI SRL, preţ fără TVA  33.477.860, 98 lei
5. Lot 2, Asocierea S.C. GEIGER TRANSILVANIA SRL – WILHELM GEIGER GmbH & CO.KG-COPLAN–CONSULTANŢI–ARHITECŢI–INGINERI SRL, preţ fără TVA   8.098.330,08 lei
6. Lot 1,  Asocierea S.C. TRUSTUL de INSTALAŢII MONTAJ şi CONSTRUCŢII SA – SC EURITEH SRL, preţ fără TVA  39.890.888,94 lei
7. Lot 1,  Asocierea S.C. NORD CONFOREST SA, SC INTERDEVELOPMENT SRL, SC FINARA CONSULT SRL, preţ fără TVA  27.267.933,79 lei
       În urma procedurii de evaluare a fost declarată câştigătoare pentru lotul 1 Asocierea SC Nord Conforest SA – SC Interdevelopment SRL – SC Finara Consult SRL, cu o propunere financiară fără TVA de 27.267.933,79 de lei, iar pentru lotul 2 – Închidere şi ecologizare depozite neconforme de deşeuri urbane Dej, Câmpia Turzii, Asocierea SC Geiger Transilvania SRL – Wilhelm Geiger GmbH&Co.KG – Coplan Consultanti Arhitecti Ingineri SRL, cu o propunere financiară, fără TVA, de 8.098.330,08 de lei. 
      Prin aceste contracte, firmele câştigătoare vor trebui să îndeplinească activităţi de proiectare precum şi de execuţie lucrări de închidere a depozitelor neconforme, activităţi care presupun:
– Elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea tuturor avizelor, acordurilor şi autorizaţiei de construire;
– Elaborarea proiectului tehnic (faza PT, CS, DE);
– Obţinerea tuturor avizelor, acordurilor şi a autorizaţiei de construire;
– Proiectarea racordurilor pentru utilităţile aferente; 
– Lucrări de reabilitare a amplasamentelor depozitelor;
– Lucrări de protecţie împotriva inundaţiilor;
– Lucrări de monitorizare ;
– Execuţia racordurilor aferente utilităţilor.
       Data expirării termenului de contestaţii a fost 31 martie 2015, contractul de achiziţie publică urmând să fie semnat în data de 2 aprilie 2015. Termenul de finalizare a contractului este de 12 luni de la data adjudecării. 

Biroul de presă
1 aprilie 2015

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW