Dispoziţia nr. 388- 12 august 2019 privind constituirea Comisiei de evaluare a ofertelor în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică având ca obiect: „Furnizare echipamente IT etapa II pe loturi: Lotul 1 – Furnizare multifuncţională A3 color , Lotul 2 – Furnizare sistem de protecţie a reţelei pentru DADPP şi Direcţia de Administrare şi exploatare a Stadionului Cluj Arena precum şi asigurarea conectivităţii acestora cu sediul CJ Cluj, Lotul 3 – Furnizarea 6 hard diskuri pentru serverul de fişiere Hp Proliant DL 380 G9 şi Furnizare 50 bucăţi memorie de calculator desktop Lotul 4 – Furnizare 2 harduri externe capacitate 2 Terabyte, 2 emiţătoare wi-fi pentru videoproiector Epson EB-X41 şi 7 buc. cablu XLR 3 m/buc”

Descarcă Dispoziție

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW