Preluare documente carti identitate Aschileu

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, continuă activităţile de preluare a documentelor pentru tipărirea cărţilor de identitate în comunele de pe raza judeţului Cluj.
         O echipă a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, împreună cu reprezentanţi ai Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Cluj-Napoca se vor deplasa joi, 01.10.2009, în comuna Aşchileu,  judeţul Cluj, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmire cărţilor de identitate.
          Lucrătorii D.J.E.P. Cluj şi D.E.P. Cluj-Napoca împreună cu autorităţile administraţiei publice locale vor executa o activitate de preluare a imaginii şi de primire a documentelor necesare eliberării cărţilor de identitate sau a cărţilor de identitate provizorii pentru tinerii care au împlinit vârsta de 14 ani, pentru persoanele a căror acte de identitate sunt expirate, pierdute sau deteriorate precum şi pentru persoanele aflate în incapacitate de deplasare. Beneficiari ai acestor servicii sunt şi cetăţenii români de etnie romă care se regăsesc în una din situaţiile sus-menţionate. Persoanele vizate vor intra în posesia actelor de identitate în termenul legal prevăzut de actele normative în vigoare.
            Deplasarea în comuna Aşchileu se face la solicitarea autorităţilor locale, în această locaţie estimându-se că se vor prelua documente de la aproximativ 80 de persoane, conform precizărilor făcute de administraţia publică locală.
             Menţionăm faptul că această acţiune de punere în legalitate cu acte de identitate a persoanelor se va realiza prin deplasarea cu staţia mobilă achiziţionată în cadrul proiectului: „Modernizarea activităţilor de evidenţă a persoanelor din judeţul Cluj”, finanţat prin Programul Phare 2006 “Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local”.
           Reamintim în acest context faptul că principalele beneficii pe care proiectul anterior amintit le va aduce constau în:
         – reducerea cu 50% a timpului de emitere a actelor de identitate şi a modificărilor în actele de stare civilă;
          – 30% dintre persoanele ce nu deţin acte de identitate puse în legalitate în primul an după terminarea contractului;
           – îmbunătăţirea cu 20% a activităţii de evidenţă a populaţiei;
           – creşterea cu 25% a securităţii informaţiilor cu privire la persoane;
          – reducerea cu 50% a timpului de aşteptare la birourile şi ghişeele de relaţii publice.
          Activităţile se desfăşoară în sprijinul persoanelor cărora starea sănătăţii sau posibilităţile materiale nu le permit să se prezinte la ghişeu pentru obţinerea documentelor de identitate, contribuind astfel la reducerea riscului de marginalizare socială a acestor categorii de persoane defavorizate.
 
Biroul de presă
30.09.2009

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW