Program special de lucru cu publicul la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj, în perioada alegerilor pentru Președintele României

CONSILIUL JUDEȚEAN CLUJ

Program special de lucru cu publicul la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj, în perioada alegerilor pentru Președintele României

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean, care funcţionează în subordinea Consiliului Judeţean Cluj, în scopul asigurării condiţiilor necesare desfăşurării în condiţii optime a procesului electoral privind alegerile pentru Președintele României din anul 2025, îşi va adapta programul de lucru cu publicul, astfel încât să fie rezolvate în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot, astfel:

  • sâmbătă, 17.05.2025, între orele 08.00 – 16.00;
  • duminică, 18.05.2025:  între orele 07.00 – 19.00 pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate; între orele 07.00 – 21.00 pentru eliberarea actelor de identitate.

Sâmbătă, 17 mai, respectiv duminică, 18 mai, vor fi preluate cererile pentru eliberarea actelor de identitate de la persoanele care nu dețin sau, după caz, sunt în posesia unui act de identitate al cărui termen de valabilitate a expirat sau care e deteriorat.

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.

Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj la adresa: www.djepcluj.ro.

Biroul de presă
14 mai 2025

 

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW