Rezultatul controlului ANRMAP la CJ Cluj

Consiliul Judeţean Cluj a primit Raportul de control încheiat de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice din România (ANRMAP), în urma misiunii de supraveghere şi control derulate  în perioada 2-6 februarie 2015, la sediul Consiliului Judeţean Cluj. Misiunea de control a ANRMAP a avut loc ca urmare a unor sesizări depuse de două persoane fizice a căror identitate nu a fost declinată de instituţia cu rol în gestionarea sistemului de achiziţii publice din ţara noastră. 

            În urma controlului exercitat de echipa special desemnată în acest scop a ANRMAP asupra dosarului achiziţiei publice privind modul de atribuire al Contractului de servicii având ca obiect „Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derulării execuţiei lucrărilor pentru proiectul Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Cluj”,agenţii constatatori nu au identificat niciun fel de încălcări sau neconformităţi de ordin legal în ceea ce priveşte modul de atribuire al respectivului contract. În speţă, echipa de control a apreciat faptul că decizia Consiliului Judeţean Cluj de aplicare a procedurii de achiziţie publică stipulată la art. 122, lit. b) din OUG nr. 34/2006, respectiv procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare la atribuirea contractului de servicii de asistenţă tehnică la Proiectul SMID, a fost pe deplin justificată, atât din motive legate de protecţia unor drepturi de exclusivitate, cât şi a unor probleme tehnice apărute pe parcurs.

            Pentru corecta informare a opiniei publice, dar şi pentru asigurarea transparenţei activităţilor şi procedurilor din sfera achiziţiilor publice realizate de Consiliul Judeţean Cluj, vă transmitem ataşat Raportul de control nr. 7441/20.03.2015 al ANRMAP.

 

Biroul de presă

01.04.2015

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW